ماه پنجم چ زود‌گذشت واسم خداکنه ماه ۶هم زود بگذره 😍

۹ پاسخ

انشالله به سلامتی زایمان کنیداین چندماهم زودمیگذره

من ماه ششم نمیگذره اصلا 🙂‍↕️

تصمیم نگرفتی کدوم بیمارستان بری؟

برا من ۶ خیلی خوب بود 🤣😑عین برق و باد
انشالله برا شما هم زود بگذره

ماه ششم یکم دیر میگذره اینم بخاطر فروردین هست که هنوز تموم نشده😵‍💫

انشالله ولی ماه پنج برا من خیلی طولانی شد

وای برای من نمیگذره

منی ک ماه پنج سالهاطول کشید

ان شاء الله...خدا کنه برای ماهم زود بگذره ....به لحظه دیدار نزدیک بشیم 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد