انشالله به سلامتی زایمان کنیداین چندماهم زودمیگذره
من ماه ششم نمیگذره اصلا 🙂↕️
تصمیم نگرفتی کدوم بیمارستان بری؟
برا من ۶ خیلی خوب بود 🤣😑عین برق و باد
انشالله برا شما هم زود بگذره
ماه ششم یکم دیر میگذره اینم بخاطر فروردین هست که هنوز تموم نشده😵💫
انشالله ولی ماه پنج برا من خیلی طولانی شد
وای برای من نمیگذره
منی ک ماه پنج سالهاطول کشید
ان شاء الله...خدا کنه برای ماهم زود بگذره ....به لحظه دیدار نزدیک بشیم 😍❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.