خودتو دوباره زاییدی😅😅
فقط فرم صورتش. چشاش و بقیه نه
خیلی خوشکل نانازی 😘😘😘
بیشتر خندیدنتون عین همه تا اجزای صورت
بسیااار بسیااار شبیهِ
ارههه خیلی چقدر دوتاتون قشنگین
اره خیلییی😍😍😍
نمیتونم تشخیص بدم😭😂
ای ننه 😍
کپی خودتون🥺
مامان هلن موقع انتخاب اسم گیر ندادن
ما هلن از روز اول انتخابشون بود اما ثبت احوال قبول نکرد
آره خیلی😍
اره خیلی
ن اصلا
زیاد شبیه نیستین
سایز کوچیک شده ی خودته😁😍😘
بله کپ خودته
اخی اره
چه نازو قشنگی😍نی نی هم خیلی شبیه
نه
عکس خودتونم میذارین
فتوکپیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.