۱۲ پاسخ

من تازه تصمیم گرفته بودم باردار شم بعد کلی کلنجار رفتن و بالا پایین کردن بعد فهمیدم باردارم🥲🌚
و خیییییلیییییی دوسش دارم نورِ دلمو..‌
عکستونم‌ خیلی حس خوبی بهم داد قشنگه🫠

خانوم گل ماهم خدا خواسته بود. توی سن ۳۳ سالگی بعد ۶ سال جلوگیری وقتی فهمیدم باردارم دنیا رو سرم خراب شد فقط زار میزدم افسردگی گرفتم توی شهر غریب دست تنها بدون هیچ تجربه ای گفتم من این بچه رو حتی سالم به دنیا بیارم هم نمیتونم سالم نگهش دارم 🗿 اما هرچی میرفت جلوتر همه چی بهتر میشد تا جاییکه فقط لحظه شماری میکردم برم صدای قلبشو بشنوم. الان نزدیک ۸ ماهه که قشنگ ترین حسای دنیا رو با این خانوم کوچولو تجربه کردم واقعا نور آورده توی زندگیمون. به شوهرم میگم اگه برمیگشتیم ۷ سال پیش سالی یه دونه برات میزاییدم میگه ده تا بچه هم داشته باشیم هیچکدوم برامون مثل رُز نمیشن. در کل معتقدم آدم باید خدا براش بچینه من هم ازدواجم و هم بچه دار شدنم یهویی بود واقعا الان یه تار موی همسرمو دخترمو به دنیا نمیدم ❤❤

دقیقا!!!!
به شوهرم میگم فکر نمیکردم هامون اینقدر پیشم عزیز بشه! دیگه شور خوشمزه بودن رو دراورده🥹

خدا برات حفظشون کنه عزیزم

عزیزم🥲خداحفظتون کنه برا هم

ای جونم خدا حفظش کنه عزیزم😘😘💞 منم ی پسر دارم ولی دخترم ناخواسته بود یا بهتره بگم خدا خواسته بود پسرمم خیلی خیلی دوسش دارم ولی دخترمو باز ی مدل دیگه خدا خواسته‌ها نمیدونم چجوریه که شیرینن😂😂

ایی جان خودداا کی برسهه منم سه تا بچه داشتهه باشم عاشق بچم ولی حس میکنم با همین اولی جونم تموم شده از بس شیطونه😅

خدا حفظتون کنه برای هم .پسر منم خدا خواسته بود ولی شده تمام زندگیم😍

پسر اولم خدا خواسته بود ی تار موشو ب کل دنیا نمیدم دومی هم جای خود جگر گوشه مه امااون اصلا ی جور دگ نفسه لامصببببب

بچه های دیگتون چند شالشونه خدانگهدار تون باشه

ای جانم❤️

منم دومیم ناخواسته بود ولی خیلی عزیزه برام خیلی😍♥️
دوتا پسر دارم بابتشون خداروشکر میکنم♥️

سوال های مرتبط