۱۳ پاسخ

عزیزم بچتون آمادگی نداره . آمادگی بچه یعنی این که خودش بگه من پوشک نمیخام . یا نزاره پوشکش کنین
این ک هر نیم ساعت ببریدش دستشویی همکاری هم نمیکنه یعنی نمیخاد

عزیزم انتظار نداشته باش روز اول خودش بت بگه تا چند روز خودت هر نیم ساعت یه ساعت ببرش حتی اگه بگه ندارم چون تشخیص نمیده

همیشه همه میگن سخت‌ترین کار از پوشک گرفتن پسر هست...پسرا سخت‌تر و دیرتر اوکی میشن
شاید بچه به اون حد کخ آمادگیش برسه نداره
بچه باید خودش به این نتیجه برسه که جیش و پی‌پی تو دستشویی بهتر و راحت تره... خیلی از پدر و مادرها میبینن پوشک گرونه و مصرف زیاد میان بزور بچه از پوشک بگیرن....بچه باید از نظر فکری و جسمی آماده از پوشک گرفتن بشه
و اینکه بودن در کنار هم سن و سالی های خودش که بدون خطا تو دستشویی کارشون مسکنن خیلی تاثیر داره

شیر آب باز کن بگو جیش تا جیش کنه

والا من اصلا بهش یادآوری نکردم چون دیدم لج می‌کنه هروقت خودش داشته باشه میگه همین حتی شبام پامیشه میریم دسشویی جز روز اول دیگه خطا نداد خداروشکر

چرا شورت آموزشی نمی‌گیری

سلام خوبی عزیزم ؟ شما که قنادی برا ۲۵ نفر چند کیلو کیک باید سفارش داد؟

بنظرم سخت ترین پروسه همین ترک پوشک من ۶ ماه درگیرش بودم تا پسرم الان یکم بهتر شده

هر نیم ساعت خودت ببر کم کم بکن یساعت یجوریم نباشه زده شه با جایزه و تشویق هربارم جیش کرد دعوا نکن با صبوری و مهربونی بگو اشکال نداره دفه بعد بریم ببریمشون پیش دوستاشون

روز اول چه توقعی از بچه داری

من وقتی پسرم دیدم کامل امادگی داره گرفتم فقط یکبار شب خطا داشت اصلا خطا نداشت بعد اون
باهاش کامل صحبت کن بهش بگو دشویی کجاست و کجا باید بره چی بکنه بعدش ببین چجوری میشه چون من قبل تر ب پسرم گفتم خطا داشت دوباره پوشک گرفتم تا چن ماه بعد ک دوباره گفتم دیدم عالی متوجه شد

پسر من تا ۳روز خطا داشت بعدش دیگه تا حس میکرد داره میگف البته اینم باید تا یه مدت چن قطره جیش از دستش در میرف

من انقد سر و کله میزنم باهاش سر اینکه راضی شه بیاد ، میاد میخواد بره نمیمونه جیشش بیاد
خوبه حالا خودش خواست 😕🙄

سوال های مرتبط