۸ پاسخ

اره...

من میدم دوست داره میخوره

مادر اره

اره میدم

ییسکوییت مادر اره

گاهی میدم عزیزم

اره گلم میدم بهش گه گاهی

من دادم مشکلی نداشته خداروشکر
هرروز که نمیخوایم بدیم گاهی در حد یکی دوتا دونه مشکلی نداره مگه چقدر قند داره

سوال های مرتبط

مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی