مایعات زیاد بخور
شیاف بزار یدونه برای کار کردن شکم بعد از زایمان همه یبوست میشن من تازه درست شودم فقط شیاف درست میکنه
منمپسرم دهم دنیا اومده
من بواسیرم دارم یبوست هم دارم ی بار میرم از جیغ و درد میمیرم هرچی میخورم جواب نمیده
من دكتر شربت لاكسي ژل داد بهم منم بعد از يه ماه تازه خوب شدم
مگ شربت ملین نمیخوری؟🫠 من انجیر خشک میخیسونم بعد میخورم و دانه چیا خیلی جوابه
همه این خوراکیا به کنار ، فعالیت بدنی به کنار! راه برید تحرک داشته باشید . خیلی تاثیر داره
شیاف بیزاکودیل بزار راحت میشی
صبح ناشتا یک لیوان آب گرم با خاکشیر بخور فقط آب گرم باشه و خاکشیر چیزی اضافه نکن بهش.
درست میشی
کیوی اصلن نخوری ک بچه دلپیچه میشه دهن ادمو سرویس میکنه درسته شکمو کار میندازه ولی خب بچه بی قرار میشه
انجیر خشک شبا سه تا بخیسون صبح قبل صبحونه بخور
کیوی زیاد بخور
منکه والا از ی داروی گیاهی از عطاری یکی گرفته بود سبز،رنگ بود مثل چای طعم میکنی یعنی میخوره دل و روده ات میریزه بیرون
با گرم باید نگه داری زیر مقعدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.