مزاج گلمحمدی معتدله جانم ،نه سرد نه گرم
من میخورم یه وقتا چون ملیّنِ روده ها راحت کار میکنن
گرمه عزیزم
ولی مشکلی نداره تو شیردهی
من میخورم مشکلی نبوده تا الان
گلمحمدی خیلی خوبه که عزیزم طبعشم گرمه
من عناب و گلمحمدی دم میکنم میخورم هم شکم خودم به کار میوفته هم بچه
من میخورم مشکلی نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.