۳ پاسخ

آره خیلی خوبه

اره عیب نداره گل محمدیه دیگ

من با چایی دم میکنم شیرم میدم اشکالی نداره و بیشتر اعصاب رو اروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا و فندق مامان محمدصدرا و فندق ۱۰ ماهگی
مامان حسین جانم❤ مامان حسین جانم❤ ۱۳ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان آرمان🖤ونیکا♥️ مامان آرمان🖤ونیکا♥️ ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی