من رفتم پیشش .یماهه ۳ بار رفتم امروزم پیشش بودم تنبلی تخمدانم کاملا برطرف شد با شوکی ک برا انجام داد .فقط خیلی گرونه .من هر دفعه رفتم با دارو ۸ ملیون شد .
۳۷۰ ویزیت . سه ملیون شوک . ۳۰۰ معاینه . ۸۰۰ سنو . داروهاهم ک خیلی گیرون مشه
اصلا خوب نیست
من یه جلسه رفتم پیشش راضی نبودم خیلی پولکی بود😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.