سلام دوستان یزدی دکتر زهرا فلاح کسی زیر نظرش بوده؟

۳ پاسخ

من رفتم پیشش .یماهه ۳ بار رفتم امروزم پیشش بودم تنبلی تخمدانم کاملا برطرف شد با شوکی ک برا انجام داد .فقط خیلی گرونه .من هر دفعه رفتم با دارو ۸ ملیون شد .
۳۷۰ ویزیت . سه ملیون شوک . ۳۰۰ معاینه . ۸۰۰ سنو . داروهاهم ک خیلی گیرون مشه

اصلا خوب نیست

من یه جلسه رفتم پیشش راضی نبودم خیلی پولکی بود😐

سوال های مرتبط