انومالی ۷ملیون
سونو انومالی رو رفتی شما؟
یا فقط برای جنسیت میخای بری؟
اگه فقط برا جنسیت بری همون ۱تومن اینا میشه شایدم کمتر
بستگی به جایی ک میری داره
من 17 هفته ام بود رفتم یک میلون 90 آزاد
من رفتم توی عید 2ملیون
سلام من بیمه داشتم 80هزار شد ولی بی بیمه 2میلیونه
اگه منظورت همون انومالی هست بیمه تعلق نمیگیره من ۱۰ رو پیش رفتم ۲۳۰۰دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.