سلام وقتتون بخیر هزینه سونوی جنسیت چقدره؟؟!

۷ پاسخ

انومالی ۷ملیون

سونو انومالی رو رفتی شما؟
یا فقط برای جنسیت میخای بری؟
اگه فقط برا جنسیت بری همون ۱تومن اینا میشه شایدم کمتر

بستگی به جایی ک میری داره

من 17 هفته ام بود رفتم یک میلون 90 آزاد

من رفتم توی عید 2ملیون

سلام من بیمه داشتم 80هزار شد ولی بی بیمه 2میلیونه

اگه منظورت همون انومالی هست بیمه تعلق نمیگیره من ۱۰ رو پیش رفتم ۲۳۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوقک🥹 مامان فندوقک🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان ميراث مامان ميراث ۹ ماهگی
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐✨️ مامان بلوبری🫐✨️ هفته شانزدهم بارداری