دوستان تشک گارد دار استفاده میشه یا ساده بگیرم؟

۵ پاسخ

من برای دخترم گرفتم یکی دوبار استفاده کردم ازش ولی بنظرم برای پسرم خوبه چون بچه ت خونه‌س میزارمش اون تو خیالم راحتخ

ساده بهتره به نظرم

خواهرم واسه بچش خریده بود خیلی استفاده میکرد همش تو گارد بود بچه
ولی من نخریدم از خواهرم قرض گرفتم

تشک گارد دار خیلی خوبه من برای دخترم استفاده میکردم مخصوصا وقتایی که رو پام مینداختم تا بخوابه خیلی راحت بود وقتیم بچه شروع میکنه به غلت زدن خیلی خوبه

من ساده خریدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد