سیب چطوری بدم بخوره

۳ پاسخ

مثل کمپوت بهتره بزار بپزه بعد برای اینکه بخوره نی‌نی تو فرنی له کن من اینکار میکنم
نوش جانش😘

من میپزم بعد پوره میکنم بخوره

رنده کن

سوال های مرتبط

مامان ضُحیٰ🩷 مامان ضُحیٰ🩷 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان نوراخانم مامان نوراخانم ۹ ماهگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی