با بی خوابی بچه هاتون چیکار میکنید

۶ پاسخ

مدارا🤦🏼‍♀️😆

تریاک و چای و نبات😵‍💫

من ب بی خوابیش عادت کرده بودم تا ک دردای خودم شروع شد یکی بهش اضافه شد

در شرف دیوونه شدن ‌.روانی شدن بخدا 🤣

باهاش بازی می‌کنم تا خسته بشه به صدای سفید هم عادتش دادم

هیچی اشک و آه😂

سوال های مرتبط

مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۸ ماهگی
مامان کوچولــــو مامان کوچولــــو ۱۲ ماهگی