اره هرکار ت ر ا مپ خاست رو دارن واسش انجام میدن خودشون ساخت و پاختاشونو دارن میکنن ما مردمم ک هیچ بجا اینک فردا چیزارو ارزون کنن اگ ده برابر نکردن😑😑
چی نفع مردم شد
روزگارمون از قبل جنگ هم بدتر شد
یعنی دیگه تنگ نیست ت را مپ گشادش کرد
برای کشتی های خودی بازه بقیه باید عوارض بدن ردشن
تنگه اگه واسه ترامپ باز بود نمیومد بازش کنه
تا دوشنبه بازه دوشنبه مهلت اتش بس تموم میشه
نه گلم نصفه نیمه باز کامل باز نیست
تازه ازاون نیروی نیابتی یمنی که مال ایران تنگه دوم یعنی بابلمندب بسته تهدید نظامی هر کس رد شه میزنه
اسرائیل آمریکا هم تهدید. کردن
تا پایان اتش بس بازه برای کشتی های تجاری
اره ت رام پ تنگشو باز کرد😂😂😂
اررره
اره میگن باز شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.