من فر برقی دارم واسه اولین بار میخوام کیک بزارم نمیدونم درجه روچند بزارم و اینکه المنت بالا و پایین هر دو روشن باشه؟
اگه فر برقی هم کار کردین میشه راهنمایی کنید
راستش با پودر کیک آماده درست کردم اول سه تا تخم مرغ با همزن زدم بعد یه لیوان آب و نصف همون لیوان روغن زدم و هم زدم بعد پودر کیک هم قاطی کردم و خوب هم زدم بعد داخل توستر گذاشتم دمای ۱۸۰ درجه دیگه چشمی نگاه میکنی ببینی تا چقد برشته بشه و مواد هم کردم تو ماهی تابه نچسب خوب دراومد
خوشبحالت منکه اصن حال ندارم بپزم ، غذای خودمم اینور اونور میرمنمیتونم کار کنم تو خونه کارن نمیزاره
دستورش بگو داخل فر پختی؟
عالی نوش جونتون عزیزم
میشه بگی چجوری درست کردی منم درست کنم 😋
خیلی خیلی خوبه عزیزم موادشو و اندازه هاشونو یه بار بهم میگی اگه برات زحمتی نیست نمیدونم چرا برای من اینطوری نمیشه
عالی شدههههههههه😋دلم خواست
دستورشو میگی عزیزم ؟
عالی
این.
عالی نوشجون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.