خانما رنگ این ست برای بیمارستان خوبه؟تیره نیست؟

تصویر
۱۴ پاسخ

برای نوزاد اگه سفید باشه بهتره عزیزم

به نظر من که خوبه خودمم میخواستم صورتی ببرم شلوار ست نداشت مامانم و خواهرم به ست دیگه برداشتن سفید و خاکستریه با یه خرگوش صورتی

من برای بیمارستان لیمویی گرفته مامانم خیلیم خوبه رنگش مبارکت

بنظرم روشن بردار

سفید سایز۰بگیر گلم

یه رنگ روشنم بخر ببرباخودت

برا دختر؟!

برای نوزاد بهترین رنگ سفیده عزیزم اونم تا سه یا ۶ماهگی….

خیلی قشنگه ولی من خودم رنگ سفید ترجیح میدم همونم خریدم

عالیه

بیمارستان فقط رنگ روشن بخرید

خیلی هم نازه ولی من دوس دارم نوزادم بار اول سفید طرح دار بپوشه

لباس پسر منم همین رنگه
ولی میگم یه دست سفید هم میبرم

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۰ ماهگی