این ست برای بیمارستان خوب نیست ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

در کل خیلی خوشگله🥹 عاشق پارچه موسلینم

خوشگلع اما من نخ پنبه ترجیح میدم

خیلی قشنگه هم طرحش هم رنگش

نه عزیزم برا بیمارستان یه لباس نخ پنبه ترجیحان سرهمی یا زیردکمه دار خوبه اینا بعد یک ماهش قشنگن

نه ....

این خوب نیست لباس بایدنخ پنبه باشه

قشنگه ولي نه برا بيمارستان

چرا خوبه خیلی هم قشنگه 🥹🥹😍😍

نه عزیزم

خیلی شیکه

ای خدا پیجش بفرست چقد نازه

این برا بیمارستان خوب نیست چرا موقعی مرخص بشی خودت میتونی براش بپوشی

قشنگه

شیکه 🥹

سوال های مرتبط

مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری