این ست رو خریدم برای بیمارستان؟
خوبه؟!🥺

تصویر
۲۳ پاسخ

سلام عزیزم این ست رو نمیفروشین

سلام عزیزم از کجا سفارش دادی؟

پیچ قبلش mehri. sis@. بود. الان اسم پیچش کانال رضایت سیسمونی شده

سلام مامانا کسی این پیچ سیسمونی فروشی رو‌میشناسه خود من از گهواره گرفتم. لینکشو سیسمونی سفارش دادم الان دو هفته هست پست نکرده اصلن هم جواب نمیده چند نفر هم از همین گروه. خرید کرده

تصویر

منم میخام😂

منم اینو سفارش دادم

تصویر

مبارکه گلی بخوشی تنت کنی

پیج ghondaghchi رو ببینید ست باباهام داره یعنی کلا ست خانوادگیه

این ساتنا عرق میکنی توش
موسلینشو میخریدی

این لباس برای عکاسیه منم میخاستم بخرم خواهرم گفت نمیزارن🙄

مبارک باشه منم میخام بگیرم اما میرم بیمارستان دولتی میترسم نزارن بپوشم

من برا خودم و نی نی میخاستم از باسلام ۲۲۰۰
خیلی خوب خریدی عزیزم مبارکه

😍😍😍👍

مبارک عزیزم چن خریدی از کجا سفارش دادی

آره مبارکه حضوری خریدی ؟

خیلی قشنگه مبارکت باشه

چند گرفتیش

مبارک. چند گرفتی

اره عزیزم مبارکه💜

اره فقط بیمارستاندگرگان نمیزارن

مبارکه قشنگه

مبارکت باشه

اره عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری