میگن برا بیمارستان باید جلودکمه باشه
نه خوب نیست، لباس لطیف تر و جلو دکمه دار بگید
عین همین شلوارش رومن گرفتم😍
چه نازززززه 😍
من کپ این دارم تز اقابزرگ خریدم ولی فهمیدم اشتباه کردم خریدم پیرهنش اصلا دکمه نداره سخت تن بچه میره رفتم مانتوییشو هم گرفتم
جلو باز باشه راحت تر تنش میکنیا
به نظرم بزرگه لباس نوزادی نرم و لطیف باید تنش کنی یا سرهمی سایز ۱
این بلوز و شلوار و وقتی یکم بزرگ تر شد باید تنش کنی
قشنکه عزیزم ولی احساس میکنم بزرگ باشه برای نی نی
چندخریدی
قشنگه اماخیلی سفیده لک نشه روزاولی بچه ممکنه خونی یاکثیف باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.