مامانا این ست کافیه برا بیمارستان ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی خوشگله ولی اون سرهمی مخصوصا اونجوری بسته میشه خیلی سختت میشه تو بیمارستان
مانتویی یاشه بهتره

سرهمیش خوبه یه ست هم بلوز جلو دکمه و زیر پوش و شلوار بزار مه موقع زایمان اینا رو بدی پرستارا

عزیزم‌به بلوز آستین بلند جلو دگمه هم‌میخواد سرهم‌خیلی از بیمارستانا قبول نمیکنن‌یا از بیمارستانت بپرس

برای بیمارستان بلوز و شلوار هم بزار چون من سرحمی ک گزاشتم تنش نکردن

سرهمی و زیردکمه بخاطر نافش یکم اذیتت کنندس خونی هم میشه
بلوز شلوار بردار بهتره

ی ست دیگ اضاف کن بهش
یعنی دو دست ببر کلا شاید بچه پس داد

سرهمی و زیر دکمه شاید نزارن تنش کنی بخاطر بند ناف واسه اطمینان یه بلوز شلوار با رکابی هم بردار

ست چند تکه هست عزیزم

یه ست هم اضافه بزار

برای بیمارستان اوکیه عالی مبارکه 🌷🩵

سایز چنده؟

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری