۱۹ پاسخ

سایز𝟑

سایز۴

من ۲ ولی کوچیکه باید ۳ ببندم

سایز ۳ مولفیکس

سایز سه مارک ببم میبندم مخصوص ۴ تا ۹ کیلو هست بهتر از سایز دو هست زود پر نمیشه و نم نمیده

۳ بستم لای باهاش خیلی فاصله داشت ۲ میبندم
ولی ۲ام ردش میوفته
دیگه شوهرم گف همون ۲ رو ببند /:

۲

50روزشه سایز 2

مای بی بی سایز۳

سایز2

۲‌‌‌‌‌‌‌

مای بیبی ۳ میزنم

سایز۲

سایز ۲

سایز۴

من۲الان ۸۱روزشه

من همین الان 3باز بستم
خیلی بد پس میداد

سایز ۳

۴۷ روزشه سایز ۲

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی