بسته به وزن بچه ست عزیزم نه اینکه چند ماهشه اگه مولفیکس استفاده میکنی از وزن ۵.۶۰۰، ۵.۷۰۰ من رفتم رو سایز ۳
من ۲ میبستم
من 3 میبندم
من از یه ماه و یه هفته ۳بستم دو خیلی تنگه پاش اذیت میشد
۳ میبندم
من ۳ میبندم چون دو پاشو میزد
فعلا دو ولی میخوام به زودی سه ببندم.
من ۲میبستم
۳میبندم
۲ میبندم براش
من 3 بستم
۲ میبندم
من 2میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.