واسه بچه های دو ماهتون پوشاک سایز چند میبندین

۱۳ پاسخ

بسته به وزن بچه ست عزیزم نه اینکه چند ماهشه اگه مولفیکس استفاده میکنی از وزن ۵.۶۰۰، ۵.۷۰۰ من رفتم رو سایز ۳

من ۲ میبستم

من 3 میبندم

من از یه ماه و یه هفته ۳بستم دو خیلی تنگه پاش اذیت میشد

۳ میبندم

من ۳ میبندم چون دو پاشو میزد

فعلا دو ولی می‌خوام به زودی سه ببندم.

من ۲میبستم

۳میبندم

۲ میبندم براش

من 3 بستم

۲ می‌بندم

من 2میبندم

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی