بچه های ۲ ماهتون سایز چند پوشک میبندین؟؟

۸ پاسخ

من از ۳ ماهگی سایز ۲ بستم

اوایل ۲ اواخر ۳

سایر۳

2ببم البته زیاد استفاده ندارم فقط بیرون رفتنی

سایز ۳هانیز

سایز دومیبندم

سه می‌بندم خیلی بهتره

من‌دو‌میبستم
رف سه سه میبستم رفت چهار چهار میبندم الان

سوال های مرتبط