دوتاش خوبه من دوتا دختر دارم شکر خدا وجودشون سالم وسلامت بچه بچه اس دیگه چه فرقی داره مهم تربیته تو این زمونه دستت تو دهنت برسه مهتاج کسی نباشی دخترم عزیزه برای پدر مادر پسر هم عزیزه برای پدر مادر
من پسر دوستدارم
دوتاش خوبه گلم❤️
پسر باشه پشت مادره حامی مادره رفیق پدره
دختر باشه غمخواره پدر مادره غصه خور پدر مادره ازدواج هم بکنه بازم هیچوقت خانوادشو فراموش نمیکنه و تو اوجپیری دختره که کمک حالته
من دختر دارم .پسر هم دارم.هر دو خوبه.قشنگیای خودش را داره. ولی اگه بچه سوم بخوام قطعا و قطعا انتخابم دختره😍
وای من و شوهرم از همون اول دلمون دختر میخواست خدا هم یه دونه قشنگشو بهمون داد دختر پراز عشق و نازه کیف میکنم نگاش میکنم🥰
جفتش خوبه من بچهام پسرم خورشید دخترم ماه
من عاشققققق پسرم ده تاپسرهم داشته باشم بازم کمه برام
یدونه دختردارم۶سالشه خیلی اذیت ودردسرداره روانیم کرده کاش اونم پسربودبخدت
هردو هم خوبه هم دختر هم پسر
من جفتش دارم
فرقی نمیکنه
دوتاشون قلب منن
از هردو داشته باشیم خوبه 🩷💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.