بنظرتون امسال سال دختر یا پسر؟؟؟

۴ پاسخ

پسر زیاده

منم فک میکنم دختره

فکر کنم دختره پارسال پسر زیاد بود

والا هرسال پسر بیشتر از دختر بوده همیشه. نمیدونم چزا پسر زیاد شده بیشتریا همش پسر میارن فک کنم بخاطر تغذیه های الان۶

سوال های مرتبط

مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری