من انجام دادم عادت دارم فریز کنم میوه که خارج فصل داشته باشم مثلا ذغال اخته دارم با سایر میوه ها ولی گوجه تیره و لیچ افتاده میشه و نرم
من ترشیش رو با آبغوره خوردم خیلی خوشمزه بود ینی با آب غوره ترشیشو بندازی بجای سرکه
نرم میشه بعدش واسه داخل خورش اینا خوبه فقط اگه می خواهی بخوری فایده نداره ؛ طعمشو از دست می ده
من فریز میکنم میریزم تو خورشت مرغ تو غذا بد نمیشه
نرم میشه، بعدش فقط بدرد پختن و لواشک و این چیزا میخوره
خب چه کاریه ترشی شو بزار
نرم میشن وقتی یخش باز شه
بنظرم نرم میشه
مثل فلفل دلمه فریز میکنی بعد در میاری خیلی نرم میشه دقیقا همونجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.