۶ پاسخ

بیخیال بچه ، بچه ها هنوز سرشون تو سن بچه ی شما در حال رشده ، یکم پف طبیعیه ، خواهر منم همینطوری بود مثل تنبک برآمده بود بزرگ شد درست شد

اصلا ربطی به کلاه و پیشونی بند نداره کلا مدل پیشونیش اینطوریه.از این پیشونی مدل تنکبی

https://rubika.ir/joing/BACFIIJGA0PHOPBDTOTNUAZTXWBJNJXQ

اره تاثیر داره هنوز وقت هست ببند تا فرمش درست در بیاد گلم

الان که دیگه نمیشه ولی اگه اوایل اگه میبستی خب بوده

پیشونی بند براش ببند

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۶ ماهگی