۷ پاسخ

بخیه های زایمان طبیعی جذبی ان نیاز به کشیدن ندارن خودشون جذب پوست میشن
مال من تا حدودا چهل روز جوش خوردن ولی تا نزدیک دوماهگی. دخترم طول کشید که کامل خوب شدم

برای منم دوتاش افتاده هنوز 4تا دیگه اش هم شل شده گره هاش

مال من ۶۰ روز طول کشید تا افتاد

من طبیعی بودم دکتر گفته بود جذبی ولی همینطور بودن تکون نخوردن تا روز ۲۷
بعد اخه زیر اونا چرک و خون هست بو میگیره بعد شوهرم برام کشید قشنگ جوش خورده بودن
دیگه برای شما نمیدونم میخوای یه دکتر برو چک کنه

طبیعی بودی یا سزارین؟
من ۱۰ روزگی که برا چک رفتم تقریبا جذب شده بودن

منم هنو چندتاش مونده

من که دو روز دیگه میشه ۴۰ هنو نیوفتاده 😫🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی