۱۱ پاسخ

عزیزم شما پیکا داریا حتما پیگیری کن از کم خونی فوقولاده شدید میاد میل به خاک و گچ و یخ

یخ در بهشت میخام. کل شهر و گشتیم پیدا نکردم. 🥴. چه مسخره. همیشه میدیدم میگفت. اینا چیه میخورن رنگ همش

منم می‌خوام

دوست من هم اینجوریه
یخ رو میریزه تو مخلوط کن ، با دور سریع میزنه و بعد روش شیره میریزه و میخوره

بو فریزر نمیده؟😂

من شنیدم بخاطر کم خونی شدید هوس برفک و یخ و ...

یخچالم برفک‌نداره

😂😂😂

ای میوه هم بریز روش بخور

وای ای چیه ذحلمو میبری دخترک😂

رفتی گفتی همسایه برفک بده🌚

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💖💖 مامان دوقلوها💖💖 ۸ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی