۲۳ پاسخ

منم برا پسرم خریدم خیلی دوستش داره

من دارم خیلی خوبه و دوسش داره

من دارم پسرم خیلی دوس داره

دخترم داره خوبه میگیرش مشغولش میشه ولی ی نمونه دیگ بگیر که بتونه راحت تو دستش بگیره

پسر منم داره میگیرش

من دارم ولی نمیگیره نمیتونه بزاره دهنش بزرگه

دختر من از این مدل با چند تا دیگه داره ولی در نهایت دست منو میخوره آروم میشه

پسر من اصلا دندون گیرو دوس نداره ☹️😅

خوبه مو نمیچسبه کثیف هم نمیشه من طرح اردک گرفتم

من گرفتم برای نورا خیلی خوبه دوست داره

من دارم خوبه ولی پسرم زیاد خوشش نمیاد ازش

خوبه...

اره خوبه

دختر من که خوشش نیومد
قبلنا دندونگیرایی بودن توش ژله ای بود با طرحای میوه ازونا پیدا نمیکنم بخرم

من دارم خوبه نرم و قابل انعطافه

من دارم پسرم اصلا نگرفتش نمیتونست تو دهنش نگه داره حرص میخورپ

چند خریدید این لثه گیر را

خیلی خوبه

دخترم داره خیلی خوبه

خیلی خوبه ، دختر من اون قسمت دندونه دارشو میکشه به لثه هاش عشق میکنه 😂

پسرم داره بنظر من ک خوب نیست قبولش نمیکنه پسرم 😂😕

اره من دارم عالیه لثه هاشو باهاش میخارونه دخترم می‌زارم تو یخچال سرد میشه خیلی دوست داره

من دارم‌نرم و خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی