بین اسم دلارز و مانلی و لنا گیر کردم
به نظر شما کدوم قشنگ تره؟؟

۲۵ پاسخ

دلارز

با اختلاف مانلی خیلی شیک تره ☘

به نظر من دلارز خییلی قشنگه😍

مانلی

لنا...

لنا 🥰

دلارز

لنا خوبه

لنا بنظرم👌🏻

مانلی

دلارز

لنا قشنگ تر

مانلی قشنگه

مانلی 😍

دلارز

مانلی/لنا

لنا قشنگه

من اسم های کوتاه رو بیشتر دوس دارم
لنا قشنگ تره

دلارز

مانلی

وااای من خودمو کشتم تا دلارز بزاریم همسرم فقط میگه پناه

به نظرم مانلی و لنا نه

لنا قشنگه

لنا قشنگه

اسم سلیقه ای هست عزیزم ببین خودت چی دوس داری. ولی من دلارز🌸 رو دوس داشتم.❤️

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری