۱۵ پاسخ

هر دوتاش قشنگه
من خودم لنا بیشتر دوست دارم

بنظ من لنا

لنا👌

دلوین

لنا😍

لنا

دلوین

صدرصد لنا

هر دو قشنگه عزیزم مهمه اینه خودت کدومو بیشتر دوست داری دلوین جذابه

لنا خوبه

لنا قشنگ تره

دلوین زیاد میذارن بنظرم لنا بهتره

دلوین😍

لنا

دلانا هم خوبه

هر دو قشنگه ولی دلوین رو بیشتر دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی