۱۱ پاسخ

دلوین هزاران تا هست دیگه ولی دلارام با اینه از قدیم هست ولی تکراری نشده

دلوین😍اسم زیبا و راحت تره تلفظش

دلارام خیلی شیک تره.دلوین خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد شده

دلارام

دلوین

دلوین

دلارام

دلارام به نظرم خیلی قشنگه

دلارام

دلوین

دلوین

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی