۱۲ پاسخ

دلوین

هانا خیلی نازه

هانا🧡

هانا خوشکله اما یکی از اشناهامون اسم دخترش گذاشته هانا همه صداش میزنن حنا
خیلی خیلی پشیمون شده

هانا

هانا..

هانا بهتره دلوين خيلي زياده

باید یه اسمی بذاریم که اگه دورمون هم درست صدا کنن فردا تو مدرسه دوست و .. بد صداش نکنن ناراحت بشه

به هانا میگن حنا و دلوین هم میگن دلفین وگرنه هر دوتاشم قشنگه جماعت دورورمون شعور ندارن یکی بد صدا کنه از چشم آدم میافته منم هنوز نمی تونم اسم انتخاب کنم

همسایمون گذاشته دلانا

هردواسم خیلی زیاد شدن
ولی هردوشون قشنگن

دلوین.پیشنهادم دلنیا هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی