هم هفته های من بیایید از حالتون بگید-در چه حالید شما💓🩵

تصویر
۱۳ پاسخ

چ جالب هم هفته ایم والا من خداروشکر خوب شدم فقط واژنم درد میکنه یوقتایی نگرانم که هیچ علایمی ندارم

خوبم فقط معدم میسوزه
شما چطوری؟

سلام عزیزم
واسه منم ۱۵ مهر زده زایمانمو☺

از امروز کمر درد دلدرد گاهی
سوزش سر معده کشیدگی زیر دلم

استفراااق شدیدددد و حالت تهوع

من چن روزیه ک خیلی کمردرد دارم در حدی ک نمیتونم بشینم بجز کمردرد هیچ علایم دگ ای ندارم

من ۱۷زده واسم حالا نمدونم همون میشه با ن..
خوبیم خداروشکر

امروز خیلی کمردرد شدم خیلییییی درحدی ک تادستشویی هم نمیتونم برم فردا غربالگری مرحله دو رو باید برم انجام بدم فک کنم همین حول و حوشا باید انجام بدی دیگه واس من دقیق امروز ۱۵هفته ام بعدش دیگه میرم واس انومالی و اینا

خداروشکر خوبیم فقط دو روزه نینی خودشو سفت می‌کنه زیر دلم درد دارم
با هم دیگه ایم دقیق

خوب نیستم دیروز از صبح تا شب نزدیک به ۲۵ بار بالا آوردم مردم بخدا

من یروز عقب تر از شمام..حالت تهوعم برگشته..کمردرد وحشتناکم دارم سیاتیکمه و فعلا باید تحملش کنم..جفتم پایینه استراحتم تقریبا

من تا ۱۲ هفته افتضاح بودم انقد که بالامیوردم هر روز زیر سرم بودم بعدش یکم بهتر شدم با قرص خوبم الان روزی یدونه قرص میخورم اگه نخورم خوب نیسم ولی در کل هنوزم میلم نمیکشه خیلی یخورده که چیزی میخورم سریع حالم بد میشه

عههه چه جالب هفتمون دقیق یکیه تاریخ زایمان منم زده ۱۵ مهر البته من تصمیمم فعلا رو سز هستش زودتر میشه اگه سز بشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری