کوتاه میتونی بکنی
کوتاه بزن
من همیشه میزارم بعله راحتم و راضی
اصلا سخت نیست
مورد علاقه ترینم 😍واقعا حالم خوب میشه
مگه اینکه کاشت کوتاه بری
من از وقتی دخترم ب دنیا اومد زدم ولی کوتاه میزنم تا حالا هم نه خودم نه بچم اذیت نشه حواسم هست
منم دلم میخواد ولی شوهرم نمیزاره 😐😂
بستگی داره به خودت من عادت دارم به انجام کارام با ناخن،نباشه نمیتونم
یدونه برس از اینا که ناخن کارا دارن هم گرفتم گذاشتم روشویی هر باز به هر دلیلی دستمو میشورم زیر و روی ناخونامم با اون میشورم.
اولاش سخت میشه بعدش عادت میکنی
مگه بچرو با ناخون میشورید؟؟؟😐
اکه تیز ویا بادامی نکنی بله خیلیم راحته
من عید زدم خیلی ناخنمو بی جون کرده ولی راحت بود کاشت متوسط زده بودم
لمینت کوتاه بزن
من ناخونام تا ته کوتاع میکنم چون میشورم باسنشو
ن اصلا مخصوصا موقع شستنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.