سلام بچم پستونک نمیگیره چیکارکنم ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

چرا اصرار دارین بچه پستونک بگیره
مگه غیراز اینه که بعدا روی فک و دندان بچه تاثیر میذاره
من اصلا به اون دوتا بچم نه پستونک دادم نه شیشه

از قطره آد یا شیرت بزن
اگه باز نگرفت مدل شو عوض کن
پسرمن فقط بادومی میگیره

خب شیرخودت توبده بچه توسن بایدشیرخودت توبهش بدی کسی نمیخادازسینه خودش شیربده چه اصراردارین مادربشین

بادومی اونت رو راحتتر میگیرن

گرفته که ببین تو دستشه🤣

پسر منم نگرفت
مثل این پستونک داشت عوض کردم سری بادومی گرفتم گرفت باز ول کرد
الان که میخام بهش پستونک بدم خودمم جلوش میشنم یکم ملچ ملچ میکنم صدا پستونک خوردنش در میارم میگیره پستونک میخوره و میخابه 🤦🏻‍♀️😅

منم پسرم نمی‌گرفت یه چندباری آب جوش نبات دادمش وسطش پستونک وشیرین میکردم میدادم دهنش دیگه گرفت
حالا نه طولانی
مثلا ۵ دقیقه میخوره خسته میشه درمیاره

نمیگیره دیگه
بچه های منم نگرفتن بهتر

بعضیا میگن یکم آب قند بزنین بگیره

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی