بچم پستونک نمیگیره چیکار کنم

۵ پاسخ

دیر شروع کردی پستونک و باید از هفته اول بدی تا عادت کنه

دختر من نمی‌گرفت تا دوماه .
بردمش واکسن دوماهگی بزنه ، بین راه بی تابی میکرد همونجا گذاشتم تو دهنش گرفت و تا دوسالگی گرفت دیگه .
باید یه موقعیت اینجوری گیرت بیاد میگیره .

چرا باید بگیره ... ولش کن بعدا اذیت میشی جدا کنی ازش

قطره ADبزن روش قشنگ میگیره

شیرین نکنی بهش بدی
من اینکارو کردم دیگه سینمو نگرفت بدبخت شدم تا دوباره بگیره

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی💙 مامان علی💙 ۵ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی