دیر شروع کردی پستونک و باید از هفته اول بدی تا عادت کنه
دختر من نمیگرفت تا دوماه .
بردمش واکسن دوماهگی بزنه ، بین راه بی تابی میکرد همونجا گذاشتم تو دهنش گرفت و تا دوسالگی گرفت دیگه .
باید یه موقعیت اینجوری گیرت بیاد میگیره .
چرا باید بگیره ... ولش کن بعدا اذیت میشی جدا کنی ازش
قطره ADبزن روش قشنگ میگیره
شیرین نکنی بهش بدی
من اینکارو کردم دیگه سینمو نگرفت بدبخت شدم تا دوباره بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.