بعضی بچها کلا نمیگیرن
جاری من بنده خدا چندین مدل
از ارزون تا گرون پستونک مدلهای مختلف خرید هیچکدومو اخر نگرفت
بیبی لند سنستیو بگیر
سرش نرم و بادومیه میگیره بچه
اینه پستونکش میگم شاید سنگینه نمیگیره
منم مدل ومارکای مختلف امتحان کردم نگرفت ک نگرفت
دختر من بی بی لند ارتودنسی رو گرفت از روز اول
عوضش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.