۳ پاسخ

سلام عزیزم
وقتی شیر خودت میخوره چرا شیشه شیر میخای بدی بهش
من که آرزوم بود شیرم کافی بود شیرخشک نمیدادم
البته برای بعضی م اقع که نیستی و میخای جایی بذاریش خوبه ولی مراقب باش سینه رو ول نکنه
روی سر شیشه یکم شیر بریز امتحان کن میگیره یا سرشیشه روعوص کن ازونایی که شبیه سینه مادر هستن بگیر

منم ۳ تا شیشه عوض کردم بلاخره یکی رو گرفت ولی کلا دوست نداره من قبل خواب کمکی میدم به زور ۴۰ تا شیر خشک میخوره

پسر منم نمیگرف سر شیشه شیر عوض کردم اورتودنسی گرفتم میتونه بخوره البته همیشه نمیدم گاهی بخام برم بیرون میدوشم براش

سوال های مرتبط