بچها جواب آزمایشم مثبت بوده کی برم سونو و دکتر؟؟

۲ پاسخ

اگه نگران نیستی و ارومی نرو الان اصلا نمی‌خواد فقط هشت هفته برو سونو تشکیل قلب و یک آزمایش کلی خون بده

هفته ۷ یا ۸ برو ولی ویتامین د۳ و اسید فولیک بخور

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری