۵ پاسخ

وقتی سفالیکه سرش پایینه دیگه اونجا میزنه😀

کله اش اونجاس دیگه 😁

منم همینطور😂
خب سفلبیک باشه همینطوره

خب سرش پائینه

🤣🤣🤣منم میگم آخه بچه اونجا جای سکسکه

سوال های مرتبط