قشنگ ترین حس دنیا چی میتونه باشه غیر از این حس🥲🤰🧸🫀
1405/1/۲۸

تصویر
۱۴ پاسخ

فقط مامان بشی خدا دامنمون سبز کنه هیچی قشنگ نیست

مبارک باشه 😍😍😍
خدا نصیب همه منتظرا کنه انشاالله

عزیزم اولین علایمت چی بوده

ای جان

اوخودااا🥹🥲مبارکت باشع عسیسم برا منم دعا کن🖤😭

منم واسه نینیم اون جوراب مشکیه رو گرفتم😅🥲🥲
منم انشالله تجربه کنم❤️‍🩹🥲

خیلی خیلی مبارکتون باشه 😍😍

یعنی‌میشه‌منم این ماه یه همچین‌عکسی بزارم؟

قدر این لحظه هات رو بدون مبارکه
حیف ک نی‌نی‌ من ۳ ماه فقط مهمون دلم بود

ای جان انشالله بسلامتی برای منم دعا کن 🥺🥺🥺

😍😍😍مبارکت باشه عزیزم

مبارک باشه، ساک وقلبش تشکیل شد؟

عزیزم مبارکت باشه واسه منم دعا کن بسلامتی بغلش کنی

هیچ حسی🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان نوید♡ مامان نوید♡ هفته نوزدهم بارداری