۷ پاسخ

منم از ۳ ماهگی تا ۷ ماهگي کیدزول دادم ولی با خوردن اونم روزی ۳ سی‌سی بازم بعضی مواقع استفراغ داشت الان دو ماه پودر امپرازول میدم این خیلی بهتره والا نمیدونم تا چند ماهگی باید بدم یه هفته هم هست یک روز درمیون میدم دیگه خسته شدم

من میدم اره خوبه ولی خواب اور نیس

من دادم پسرم کلا بالاش میاورد،پودر هم دادگ فایده نداشت،الان نکسیوم میدم اینم افتضاحه قطعش کردم

خوب بود دخترمنو بهترمیکرد

‌من از دوماهگی دادم تا ماه پیش، اثر مثبتی ندیدم. پسرم اعتصاب شیر کرد و همچنان ادامه داره. تازگی دکتر براش نکسیوم نوشته امیدوارم این یکی اثر کنه

بله من از ۳ ماهگی میدم الان دارم کم کم قط میکنم خیلی خیلی راضی بودم و اصلا هم خواب آلودگی نمیاره

من دوماه میدم نه خواب الودگی نداره
پسر من بهتر شده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی