۴ پاسخ

بله من میدم
ماهی یک کیلو اضاف میکنه

گیگوز خوبه حالا وزن دهی خیلی جالب نیست ولی یبوست نمیگیره راحت می‌خوابه اینا برام خیلی مهم بودن قبلش ببلاک میدادم وزن دهیش خوب بود اما خیلی پسرم اذیت میشد خیلی زیاد

بله من گیگوز میدم و راضی ام یبوست هم نداره

من آپتامیل دادم عالس وزن داد

سوال های مرتبط