بله من میدم
ماهی یک کیلو اضاف میکنه
گیگوز خوبه حالا وزن دهی خیلی جالب نیست ولی یبوست نمیگیره راحت میخوابه اینا برام خیلی مهم بودن قبلش ببلاک میدادم وزن دهیش خوب بود اما خیلی پسرم اذیت میشد خیلی زیاد
بله من گیگوز میدم و راضی ام یبوست هم نداره
من آپتامیل دادم عالس وزن داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.