۱۰ پاسخ

من نمیدونم مدلش چیه رو ب مادر میشه و چمدونی سبک بود من سال قبل ۱۰ تومن گرفتم

واي نه اشغال ترينه دليجان اصلا نخرين حيف پولي كه بابت اين برند داده ميشه يه كيديلو يا مادركر ارزون بخرين ولي دليجان رو نخرين

خب من اول رفتم دلیجان خریدم و تو ایرانی ها بهترین بود. بعد رفته بودم یه شهر دیگه که سیسمونی بخرم دیدم عه کیدیلو داره با قیمت خیلییییی مناسب
کیدیلو رو تست کردم و دیدم اصلا زمین تا اسمون باا دلیجان فرق داره
و واااااقعا اشغال تربن جنس بازار دلیجان هستش
به شدت سنگین و جا گیر، چرخ های کند، جنس افتضاح، بدنه افتضاح
اصلا چرخ هاش روان نیست و راحت نمیچرخه و....
اونو فذوختم و یه مبلغی گذاشتم روش و کیدیلو رو خریدم

شما اینطورب در نظر بگیر کهدلیجان رو نهااااایتا خیلب با حوصله باشی بتونی واسه چند ماه استفاده کنی
اما کیدیلو با خیال راحت برای بچه های بعدیتم میمونه

همین مپل

منم از چند نفر که خریده بودن گفتن که اصلا راضی نیستنو مارک خوبی نیست پولتونو حیف نکنین

من دلیجان داشتم خوب نبود اصلا

کیدیلو بخرین عالیه

منم خریدم

من هفت سال پیش روی سیسمونی دخترم خریدم چقدر استفاده کردم هنوز سالمه براب این نی نی هم همونه

منم امشب داشتم میدیدم تو دیجی کالا قیمت های این مارک خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری