بنظرتون اسم گیسو قشنگتره یا لنا ؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

گیسو زیباتره

گیسو🦋

لناااا ، من تصمیم گرفته بودم که اگه نی نیم دختر شد بزارم لنا که خدا بهم پسر هدیه داد ، لنا خیلی زیباست

لنا.

لنااااا

گیسو‌‌

لنا قشنگ تره

گیسو

به نظر من لنا

لنا خوبه

لناااا

گیسو دوباره مد شده

لنا بهتره

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم💕 مامان لنا خانوم💕 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی