ما ب ترکی میگیم غذا یاغی
تو آش میریزیم عالی میشه
این قز یاغی رو بزاری تو آب جوش بپزه بعد آبکش کنی خورد کنی بعد پیاز داغ و سیب زمینی تفت بدی فلفل سیاه و نمک و زرد چوپه بزنی بهش بعد دوتا خم مرغ هم بهش بزنی بعد این سبزی هم تفت بدی بعد رشته پلویی هم آبکش کنی بریزی توش میشه قز یاغی پلو طعم بهشت میده
مالرها هم بهش میگیم پقازه شما چطور میپزین
منم امروز رفتم کلللی چیدم علاوه ما بهش میگیم غذه یاقی
من ایپلیکجه و گل اقا هم کندم همشو قاطی کردم خورد کردم گذاشتم فریزر برا اش
ختاب چیه ؟چجوری درس میشه؟
ما میگیم پنجه کلاغ😂😂😂
من اصلا نمیدونم چییه
ما امروز رفتیم چندین کیسه برنجی سبزی آوردیم.ب اینم ما میگیم پا کلاغ.😂.
ب اینایی دیگه میگیم گل بی مادران.مستار.پیچک.تروشک.گندمک و....
ختاب چی عزیزم؟ ؟
طرفای ما اگه اشتباه نکنم پنجه قرک میگن. یعنی پای کلاغ شبیه پای کلاغه چون
ما بهش میگیم پاقزک که سبزیش رو مثل اسفناج با ماست مخلوط میکنیم و هم خشک میکنیم و به جای سبزی آشی ازش استفاده میکنیم و هم سبزی گرمیه
باهاش چی درست میکنید
این که همون پاقازی هست درسته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.