کسی ایزوکسوپرین استفاده کرده برا چی هست؟

۱ پاسخ

برای انقباضات میدند.
هر وقت درد داشتی بخاطر اینکه زایمان زودرس نکنی این قرص رو میدن.

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی