من برای اولین بار دیشب یدونه خوردم چون یک هفته است به شدت درد دارم و انقباض، بعد خوردنش هم دردم کم شد هم انقباض
هر ۱۲ ساعت میخورم
برای من موقعی ک گفتم واژنم استخوناش درد داره
نوشت
واقعا هم تاثیر داره توی بهبود درد
من دارم استفاده میکنم دکتر بهم داده برای جلوگیری از زایمان زودرس روزی یدونه گفت درد داشتی میتونی تا دوتا هم بخوری
برای انقباضه منم استفاده میکنم
وقتایی ک دلم درد میگیره یا درد دارم میخورم خوب میشه
برای منم دکترم داده برای جلوگیری از زایمان زودرس زد انقباض
ضدانقباضه،به درد خیلی کمک میکنه
برای منم نوشته برای جلوگیری از زایمان زودرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.